Buitenschoolse opvang

Uw kind kan gebruik maken van voorschoolse- en naschoolse opvang.
De tijden waarop u voorschoolse opvang nodig heeft kunt u met de leidsters overleggen. De naschoolse opvang begint om 12.00 uur of om 14.30 uur. De kinderen worden na schooltijd in de gang opgewacht (als de kinderen bij CBS de Wiekslag naar school gaan) en mogen daarna wat eten en drinken bij ons. Daarna is er de mogelijkheid om vrij te spelen, of mee te doen aan een activiteit. Bijna alles mag, niets hoeft!

Binnen activiteiten kunnen zijn:

• Bakken
  • Knutselen
  • Een spelletje doen
  • Boekje lezen/voorlezen
  • Televisie kijken
  • In het gymlokaal gymmen
  • Met slecht weer in de overdekte speelruimte spelen of in de gymzaal.

Buitenactiviteiten:

• Op het plein staan klimrekken, huisjes, schommels, een zandbak en een voetbalkooi om mee te spelen
  • Fietsen, skelteren, steppen, wandelen
  • Spelen met vriendjes/buurkinderen
  • Uitjes naar bijv. de dichtbijgelegen speeltuin of naar de geitjes in het dorp.
  • Uitje naar de boerderij

Uw kind kan ook naar gym, muziek of voetbal gebracht en gehaald worden als het binnen Bruchterveld is.

Mochten uw kinderen niet in Bruchterveld naar school bent u alsnog van harte welkom. Wij zullen dan in overleg met u kijken of vervoer van en naar school mogelijk is.