Contractvormen

Kinderopvang 40 weken pakket

Peuteropvang 40 weken pakket

Kinderopvang 40 weken pakket (peuteropvang 40 weken pakket is hetzelfde) is een pakket waarbij u op vaste dagen opvang afneemt. Dit neemt u af in een jaar. De 40 weken houdt in dat er geen schoolvakanties bij in zitten. U kunt wel flexibel opvang afnemen in de vakanties.

Peuteropvang pakket is een pakket van 40 weken waarin u voor uw peuter een aantal dagdelen opvang afneemt per week op maandag, dinsdag, woensdag of donderdag.

Dit pakket bestaat uit 40 weken, daarin zitten dus niet de schoolvakanties. Gebruikelijk is het om op maandag en woensdag af te nemen of dinsdag en donderdag. Dan zit uw kind namelijk over het algemeen bij dezelfde groep kinderen.

Kinderopvang 46 weken pakket

Kinderopvang 46 weken pakket is een pakket waarbij u op vaste dagen opvang afneemt. Dit neemt u af in een jaar. De 46 weken houdt in dat er schoolvakanties bij in zitten. Uitgezonderd de 1e week van de kerstvakantie. Dan zijn wij gesloten. De 2e week van de kerstvakantie en de 4 middelste weken zomervakantie kan u flexibel aanvragen.

Buitenschoolse opvang

Buitenschoolse opvang pakket is een pakket van 40 weken waarin u voor uw kind op vaste dagen opvang afneemt. De schoolvakanties vallen hierbuiten, u kunt wel flexibele opvang afnemen in de vakanties.

Flexibele opvang 0 - 4 jaar

Flexibele opvang 0-4 jaar houdt in dat u voor uw kind flexibel opvang afneemt. U zal minimaal 3 uur opvang per dag af moeten nemen. De opvang wordt per 15 minuten berekend.

Flexibele opvang 4-13 jaar

Flexibele opvang 4 - 13 jaar houdt in dat u voor uw kind flexibel opvang afneemt. De opvang wordt per 15 minuten berekend.