Mooie gevel!!

Vandaag was het zover! De naam is op de gevel gekomen. Het ziet er prachtig uit. De letters zijn mede mogelijk gemaakt door een bijdrage van de bewoners van de Wijkstraat. Hartelijk dank hiervoor.

Oud papier

Zaterdag is het weer zover: het oud papier wordt opgehaald.

Oud papier flyer
Vacature is er uit!

In de bijlage zit de vacature die eruit is gegaan.

Dus als u iemand kent die ons zou willen versterken dan mag u deze vacature doorsturen. Graag zoveel mogelijk delen!

Vacature cbs de Wiekslag site
Kom in de school & kinderopvang!

In de laatste nieuwsbrief heeft u er al over kunnen lezen. We houden op woensdag 21 september van 18.30-19.30 uur een 'Kom in de school & kinderopvang!'-avond. De bedoeling van deze avond is dat u samen met uw kind(eren) een kijkje komt nemen in ons multifunctionele gebouw. Er is een puzzelspeurtocht georganiseerd, waarvan u de invulbladen kunt vinden bij alle ingangen. Als u deze speurtocht volgt, komt u door ons hele gebouw. De kinderen kunnen jullie op deze avond natuurlijk ook wegwijs maken in hun klas of bij de kinderopvang.

Graag tot dan!

We gaan weer beginnen.

Maandag is het dan zo ver, de school gaat weer beginnen. De lokalen zijn schoon, de stoeltjes en tafeltjes zijn schoon en staan weer op de plek. Alles is klaar om er weer een leuk, gezellig en leerzaam schooljaar van te maken. We hopen dat iedereen goed uitgerust is en maandag om half negen fris en fruitig klaarstaan op het plein.

Ouders mogen eindelijk weer mee de school in om de kinderen te brengen en te kijken waar ze zitten. De eerste schooldag gaan we allemaal via de achteringang naar binnen. De deur naast groep 3/4.

Nog een fijn weekend allemaal en tot maandag.

Het team De Wiekslag

Nieuwsbrief maart '22

Hallo allemaal,

In de bijlage vindt u de nieuwsbrief van maart.

We wensen u veel leesplezier.

Nieuwsbrief cbs De Wiekslag 09 07 03 2022
De laatste nieuwsbrief van 2021

Hallo allemaal,

In de bijlage vindt u de laatste nieuwsbrief van dit jaar.

We wensen u fijne dagen en veel leesplezier.

Nieuwsbrief cbs De Wiekslag 07 24 12 2021
Nieuwsbrief november

Hallo allemaal,

In de bijlage vindt u de nieuwsbrief van november.

we wensen u veel leesplezier.

Nieuwsbrief cbs De Wiekslag 05 08 11 2021
Laatste werkdag juf Ellen

Vandaag dan echt de allerlaatste dag van juf Ellen bij KO WiekWijs. Ze is verrast door al haar collega's met veel getoeter!!

Nieuwe website

Bij een nieuw gebouw hoort ook een nieuwe website. Vandaag is het dan zover dat de nieuwe website live is gegaan.

Het is een website voor iedereen in het dorp van jong tot oud. Het MFA Bruchterveld heeft drie gebruikers.

Deze drie gebruikers, CBS de Wiekslag, KO WiekWijs en Heujmansbelt, hebben samen nu één website. Door samen te werken hebben we een prachtige site met alle informatie erop. Elke gebruiker heeft zo een eigen pagina waar u alles op kunt vinden.

Het startsein is gegeven door Regina (Heujmansbelt), Annelien, Patricia (KO WiekWijs) en Natasja (CBS de Wiekslag). Het adres is: www.cbsdewiekslag.nl of www.mfabruchterveld.nl . Kijk, lees en geniet!